#Tentamen, bijna vakantie

Even een update van mijn studieweek, morgen is het dan eindelijk zo ver mijn tentamen over alle leerstof. De afgelopen dagen nog de laatste dingen doorgenomen en ook wat afleiding gezocht als sporten. Het tentamen bestaat uit 200 vragen en bestaan uit meerkeuze vragen om deze te halen moet ik ongeveer 70-80 % goed hebben dit hangt ook af hoe het tentamen in het algemeen gemaakt is.

Hoe het allemaal gaat zie ik morgen wel, vandaag nog even de laatste dingen van dit blok afmaken en dan hopelijk het laatste tentamen voor dit schooljaar!
Dan kan ik eindelijk weer wat meer focussen om andere artikelen, ik wil het namelijk weer wat veranderen meer artikelen gaan schrijven waar ik in de vakantie ook tijd voor heb.

Ik hoop trouwens dat we snel zomers weer krijgen, ik heb nu nog niet echt het idee dat ik bijna zomervakantie heb..

x

6 gedachtes over “#Tentamen, bijna vakantie

Geef een reactie

