Tijd om weer te gaan bloggen!

Zo mijn tentamen zit erop en nu is het afwachten op de uitslag. Even rust in mijn hoofd en eindelijk tijd om weer meer artikelen te gaan schrijven. De komende weken zal ik weer proberen 4 of 5 artikelen per week online te zetten. Ook kan ik dan eindelijk bezig met mijn veranderingen op de blog wat betreft een nieuw logo en meer! Allemaal leuke dingen waar ik naar uitkijk.
Mijn blog wil ik uitbreiden met lifestyle onderwerpen: eigenlijk gewoon alle dingen die ik leuk vind.  Een vaste rubriek en veel mooie foto’s. Ook wil ik meer gaan schrijven over fotografie! dat is dat afgelopen maanden minder geworden terwijl ik dat juist zo leuk vind.

  • nieuw logo
  • lifestyle onderwerpen
  • fotografie
  • bloggen combineren met instagramIMG_8373.JPG
Een gedachte over “Tijd om weer te gaan bloggen!

Geef een reactie

