[Lifestyle] ‘Wishlist June’

Het is alweer een tijd geleden dat ik een wishlist maakte, vandaag deel ik mijn favorieten van de maand Juni. Het zijn praktische producten die ik sowieso nodig ben zoals de producten van Clinique en de duurdere producten waar ik nog even overna moet denken.

  1. Nike Air Force 1 ’07 in de kleur medium grey.Nike air force verkrijgbaar bij Zalando.
    Prijs: 109,95
    Deze schoenen vind ik echt leuk, nike schoenen vind ik zelf heel fijn lopen dus deze hou ik zeker in gedachten.
  2. Clinique dramatically different moisturizing cream
    Clinique verkrijgbaar bij Douglas
    Prijs: 24,95
  3. Clinique superdefense moisture
    Clinique  verkrijgbaar bij ICIPARIXL
    Prijs: 28,99
    De bovenste product gebruik ik dagelijks als gezichtsverzorging en de nummer drie wil ik heel graag eens uitproberen, deze bevat namelijk een zonnefilter en dat ik ideaal voor de zomer. Als ik deze gekocht heb zal ik jullie hier uiteraard wat meer over vertellen.
  4. Zilver armbandje met een pijltje
    Armband met pijltje verkrijgbaar bij ravedmusthave.com
    Prijs: 7,95
    Ik hou van simpele armbandje en deze is gewoon heel leuk.
  5. Halterset
    Body-pumpset 20 kg verkrijgbaar via bol.com
    Prijs: 46,90
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een halterset, waar ik gewichten van kan veranderen. Deze zomer ga ik namelijk mijn sportdoelen bijstellen en weer eens goed beginnen met krachttrainingen. Deze halters kunnen dan goed van pas komen.
    moodboard wishlist juni
2 gedachten over “[Lifestyle] ‘Wishlist June’

Geef een reactie

