Unboxing ICIPARISXL

Vandaag unboxing mijn pakketjes van de iciparisxl. Wat erin zit zul je hier verder lezen…

In het artikel [Lifestyle] ‘Wishlist June’ schreef ik al dat ik Clinique gezichtsverzorging op mijn lijstje stond. Ik gebruik alleen maar Clinique producten omdat deze mij garanderen dat ik geen allergische reacties krijg (parfumallergie) goedkoper producten werken helaas niet. Deze producten zijn best duur maar ik kocht ze deze keer met korting! Daarnaast kocht ik een gezichtsverzorging die ik nog niet eerder geprobeerd heb namelijk de Clinique superdefense moisture in een groen potje. Hier ben ik heel benieuwd naar en zal ik binnenkort ook gaan reviewen. De review over de Clinique dramatically different moisturizing kun je hier lezen Review: Clinique dramatically different moisturizing cream
image

image

Mijn twee Clinique gezichtsverzorging de Clinique dramatically different moisturizing cream 50ml en Clinique superdefense moisture type 1+2

image

Binnenkort meer over de Clinique superdefense moisture en wat mijn ervaring zijn.

Gebruik jij producten van Clinique ?

x

Geef een reactie

