Vakantie, een nieuwe camera? Q&A!

Yay gisteren is mijn vakantie dan eindelijk echt in gegaan! Dag college jaar 2 hallo jaar 3 maar eerst verdiende vakantie! Helaas heb ik nog steeds geen zomer gevoel! kijk het weer het lijkt nog steeds herfst. Afgezien van het weer ga ik mij wel vermaken, genoeg dingen die ik op de planning heb staan.

image

Allereerst zit ik te kijken naar een nieuw camera! aaaah ik word hier altijd zo vrolijk van naast mijn Canon wil ik graag een camera die compacter is en met videoscherm voor als ik in de toekomst video’s wil gaan maken. Een Sony of Canon beide merken zijn erg goed.

Wat ik al eerst schreef ik ga meer bloggen en ik ben ook van plan weer meer foto’s te gaan maken voor mijn blog en mijn instagram. De laatste gebruikte ik minder eigen foto’s door tijd gebrek, maar ik vind het juist leuker dan  foto’s te gebruiken van Pinterest en andere sites. Het nieuwe logo ga ik dan nu ook eindelijk mee bezig!

Het lijkt mij leuk om een Q&A artikel te gaan schrijven! Hebben jullie vragen of stellingen laat het vooral achter 😉

Fijne dag!

Geef een reactie

