[RECEPT] WEEKEND FOOD! HOMEMADE PIZZA!

In het weekend vind ik het leuk om andere dingen te eten. Ik heb niet altijd zin aan gezonde dingen herkenbaar ja toch? ook ik eet ook wel eens wat anders. Vandaag eens een homemade pizza! Dat is toch iets gezonder en bevat minder zout dan de diepvriespizza. Het is daarnaast ook nog leuk om te maken.

Het enige wat ik kocht was deeg van Koopmans pizzabodem hiervan maakte ik de helft van de verpakking dan krijg je een pizza van ongeveer 30 cm diameter. Eigenlijks had ik niet veel ingrediënten meer in huis. Ik pakte gewoon wat er nog was: kaas, tomaatjes ui mozzarella en later nog wat lente ui. Ongeveer 15-20 minuten in de oven (hangt van je oven af) en aanvallen! Yummy!

IMG_8654
IMG_8655

Wat is jouw favoriete pizza?
x

3 gedachtes over “[RECEPT] WEEKEND FOOD! HOMEMADE PIZZA!

Geef een reactie

