[REVIEW] Clinique superdefense SPF20

In mijn vorige artikel Unboxing ICIPARISXL schreef ik al dat ik een nieuwe Clinique gezichtsverzorging gekocht had. Vandaag mij ervaring  van de Clinique superdefense SPF20.
Ik kocht de Clinique superdefense SPF20 voor huidtype 1,2 geschikt voor vrij droge tot droge huid. Ik geloof dat er ook huidtype 3,4 zijn voor een vette huid. Ik heb van mijzelf een droge huid en heel gevoelig en was erg benieuwd, vooral omdat het een SPF filter bevat wat ideaal voor het beschermen van je gezicht in de zomer.

Allereerst de verpakking en het uiterlijk. Het zit zoals altijd in ene groene doosjes de herkenning van Clinique. Het uiterlijk van de potje ziet er mooi en strak uit.
IMG_8682De crème is heel fijn, is wat dikke en voedt de huid erg goed. Ik gebruik het vooral op de fijne lijntjes in mijn gezicht en voorhoofd. Als je het op je gezicht hebt merk je dat er in het begin een laagje op zit dit trekt wel weg.
IMG_8685
Ik ben erg tevreden over en zal deze ook zeker vaker gaan aanschaffen in combinatie met de Clinique dramatically different moisturizing cream.
IMG_8689.JPGIk kocht de Clinique superdefense SPF20 van 30 ml voor ongeveer 19 euro wel met kortingscodes. Normaal gesproken is de prijs 28,95 euro dat is best prijzig voor 30 ml. ik zelf heb dat er wel voor over. Aangezien ik geen keuze heb voor andere parfumvrije producten.

Wat is jouw favoriet product van Clinique?

Geef een reactie

