Rubriek: My fit journey! #1

In deze nieuwe rubriek deel ik elke week mijn fitjourney met jullie. Het is een tijd geleden dat ik echt doelen stelde lees: knie blessure nog niet helemaal hersteld, toch ben ik wel weer begonnen met sporten. In de vakantie heb ik hier ook meer tijd voor en het lijkt mij leuk om hier over te schrijven want sporten is één van mijn hobby’s. Het is een goede manier om gemotiveerd te blijven en mijn enthousiasme te delen.

image

Het is absoluut geen fit for the summer daar geloof ik persoonlijk niet in. Als je fit wilt worden zul je er meer voor moeten doen dan alleen een paar maanden sporten.

De afgelopen 4 jaar stond sporten in het teken van conditie en fitter worden. Nu ben ik op een punt dat ik meer spieren wil trainen en daarnaast voel ik mij juist heel goed als ik sport. In de volgende blog ga ik opzoek naar mijn sportdoelen. Om het kort even toe te lichten ik wil graag meer spieren ontwikkelen en een lager vetpercentage door middel van sporten en voeding heel belangrijk. Dit ga ik zelf allemaal proberen en kijken wat voor mij werkt. Elke dinsdag kunnen jullie een blog verwachten over dit onderwerp.

 

Wat kunnen jullie verwachten in deze rubriek?
Elke week een nieuw artikel over hoe het gaat, wat ik train en hoe ik dit ervaar
Foto’s van mijn eten en alles wat ik leuk vind om te delen.

Volgende week vertel ik meer over mijn doelen en hoe verder de planning is!

x

Geef een reactie

