Extra artikel: Blogschema

Het lijkt mij handig om op vaste dagen artikelen te kunnen schrijven zo geeft het een beter overzicht en weten jullie als lezer wat je kunt verwachten. Daarom heb ik hier even over nagedacht en kom tot de volgende indeling. De vaste dagen en misschien in het weekend een extra artikel.Daarnaast zit ik te denken aan het reviewen van producten

Dinsdag my fit journey/ sportonderwerpen
Woensdag recepten/ voedings onderwerpen
Donderdag photography
Vrijdag recepten & lifestyle onderwerpen

Vanaf volgende week kunnen jullie dit verwachten. Heb je nog ideeën of tips voor mij laat het vooral achter.Mijn vraag aan jullie is wat zouden jullie het liefst willen lezen qua onderwerpen?

x

4 gedachtes over “Extra artikel: Blogschema

Geef een reactie

