My fitjourney #2

Goedemorgen!
Het is vandaag dinsdag en dat betekent dat ik mijn ‘fit journey’ met jullie deel. De afgelopen week ben ik op zoek gegaan naar mijn doelen. Wat wil ik eigelijks bereiken en wat is haalbaar?
IMG_8756.JPG

Zoals ik al beschreef in het vorige artikel  My fit journey! #1 wil ik graag meer spiermassa en mijn vetpercentage verlagen. Toch vindt ik het best moeilijk om dit als doel te stellen. Waarom? ik doe meestal wat ik leuk vind en heb weinig structuur de ene keer cardio de andere keer met gewichten. Dit ga ik nu totaal anders doen en dat is wel wennen.

Allereerst heb ik besloten om vaste dagen te gaan sporten zo heb ik overzicht en rustdagen.
Mijn vasten dagen zijn: maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag. De rustdagen vind ik echt moeilijk. Ik heb vaak mijn routine om ’s avonds na eten nog te sporten en nu doe ik dat minder omdat ik een rustdag heb.

De afgelopen week ben ik begonnen met het indelen van mijn trainingen. Ik train dus elke keer een ander deel. Maandag was ik niet fit en heb ik niks gedaan. Op woensdag ben ik begonnen met een warming-up op de fitness trampoline en daarna met de gewichten mijn armen getraind. Op vrijdag deed ik aan cardio op de crosstrainer en roei traineren en ik had nog spierpijn van woensdag haha niks gewent. Het is de afgelopen week vooral zoeken naar hoe ik het precies wil aanpakken en welke oefeningen ik wil gaan doen. Dit zou ik volgende week wat meer over vertellen daarnaast ben ik nog erg bezig met het bijstellen van mijn voeding.

x

Geef een reactie

