Photography: My life in pictures

Hi!
Het is vandaag donderdag het dat betekent dat ik weer wat fotografie laat zien. Dit is elke week anders het kunnen foto’s zijn of een artikel over fotografie tips, trends en meer. Omdat ik best actief ben op Instagram deel ik vandaag mijn foto’s van de afgelopen week. De laatste tijd ben ik meer bezig met het veranderen van mijn feed en denk ik meer na over compositie en het gebruiken van filter. enjoy!

image

image

image

image

 

 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, meer foto’s kun je via mijn instagram vinden https://www.instagram.com/maritpearl/

Hebben jullie instagram laat het weten neem ik een kijkje!

11 gedachten over “Photography: My life in pictures

    1. Thanks! Ik gebruik sinds kort de app van vsco daar kun je heel mooi mee bewerken en dan een filter of F2 of H1 en meestal nog met contrast en helderheid wat verstellen 😉

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

