Sportkleding: New For Every Victory by H&M

Al een tijdje terug zag ik het al voorbij komen kleine impressie van de nieuwe sport kleding lijn van H&M. Het is nu eindelijk gelanceerd op 21 juli de collectie genaamd: For Every Victory. Benieuwd naar de collectie, lees hier verder


Deze collectie For Every Victory heeft als betekenis dat je trost mag zijn op de kracht van sport en zelfvertrouwen. Mensen die een nieuwe uitdaging aan gaan en vechten voor vooroordelen en angst overwinnen. Weest trots op elke overwinning! Een duidelijk boodschap daarnaast is deze collectie ontworpen samen met professionele atleten. De nieuwe collectie is: stoer/strak en grafisch. Laten we de collectie bekijken.

De collectie is erg uitlopend, de kleuren zijn voornamelijk zwart met accentkleuren. Het oogt stoer. Om jullie en indruk te geven hieronder een deel van de collectie

sport

sportlegings

Ik zelf vind het een super mooie collectie, vooral de combinatie van zwart en de accent kleuren spreken mij aan. Aangezien ik weer druk aan het sporten ben weet ik al waar ik na mijn sportkleding ga kopen.

Ben je benieuwd naar de campagne deze staat hier

Ik ben erg benieuwd wat vinden jullie ervan?

Volgen jullie mij al via bloglovin dat zou fijn zijn en blijf je op de hoogte van alle blogs

x

 

7 gedachten over “Sportkleding: New For Every Victory by H&M

Geef een reactie

