Wishlist Juli

Goedemorgen!
Vandaag deel ik mijn wishlist voor de maand juli, deze maand stonden er veel dingen op die ik graag zou willen hebben. Op sommige momenten staat er niet veel op mijn lijstje en kom ik niet veel dingen tegen die ik graag zou willen hebben. Deze maand kwam ik alleen maar dingen tegen die zo leuk zijn. Een gedeelte laat ik jullie zien.
De sale maakt alles nog aantrekkelijker en moeilijker om een keuze te maken herkenbaar?



wishlist juli

1. Clubmaster zilver € 149,00 deze staat al drie jaar op mijn lijstje. Waarom ik het nog steeds niet heb gekocht. De clubmaster die ik tegen kom zijn allemaal in het goud en die vind ik persoonlijk niet passen bij mij. Daarnaast staan er nog andere belangrijkere dingen op mijn lijstje wat ik meer nodig heb dan anderen. De zilver is alleen op de officieel site te verkrijgen.

2. Ipod touch 6 € 215,00 mijn ipod 4 ging afgelopen week naar zes jaar trouwe dienst kapot, wat baalde ik en dit was niet het geschikte moment. Zonder muziek wordt sporten en reizen met de trein moeilijk en duurt de tijd langer. Deze staat dan ook wel hoog op mijn lijstje

3. Shirtje Cheap monday € 19,95 via zalando: ik ben dol op dit soort shirtje en deze vind ik wel leuk.

4. Sportbh € 17,99 via h&m in het vorige artikel schreef ik al hoe leuk de nieuwe sport collectie is.

5. Opblaasbare flamingo € 4,95 via myinteriormusthave deze zijn zo grappig voor in het zwembad.

Wat staat er op jouw wishlist?

Volgen jullie mij al via bloglovin dat zou fijn zijn en blijf je op de hoogte van alle blogs.
x

 

4 gedachten over “Wishlist Juli

Geef een reactie

