My fitjourney #3

Vandaag deel ik weer mijn fit journey week 3 met jullie. Zoals ik vorige week al zei had ik best moeite met het stellen van doelen en heb ik daarom ook vaste dagen gekozen om te trainen.

De afgelopen week was het warm of beter gezegd veel te heet. Sporten is dan lastiger.Toch ben ik maandag begonnen met het trainen van mijn armen en en later nog interval training op de crosstrainer. De anderen dagen was ik veel buiten en heb dan ook veel minder gesport, te warm haha dus ik zocht verkoeling in het zwembad.

Het schema dat in vond heb ik via schemaatje.nl heel handig om mee te beginnen en deze kan ik zelf nog aan mijn eigen wensen bijstellen. Bij de sportschool kun je natuurlijk het beste trainingsschema’s krijgen deze zijn beter op jouw doelen afgestemd. Maar omdat ik thuis train met losse gewichten en apparaten is dit voor mij beter.


Maandag: schouders/ armen
Woensdag: benen
Vrijdag: borst/rug 

Zaterdag: interval/ cardio
Crosstrainer en trampoline

Deze blog my fit journey ga trouwens eens in de aantal weken plaatsen, er is namelijk niet altijd wat over te vertellen. Ook het proces van fitter en sterker worden heeft wel tijd nodig, vandaar dat ik besloten heb om op de dinsdag af te wisselen met een ander artikel.

Doe je aan sport en wat zijn jouw doelen?

Volgen jullie mij al via bloglovin dat zou fijn zijn en blijf je op de hoogte van alle blogs.
x

4 gedachten over “My fitjourney #3

  1. Het stellen van doelen vind ik ook altijd erg lastig. Ik begin heel actief en soms houd ik bepaalde trainingen ook langere tijd vol, maar uiteindelijk stop ik vaak toch door het te kort aan tijd :/ Doelen stellen heeft daarom niet veel zin bij mij. Xxx

    Liked by 1 persoon

  2. Sporten is leuk 🙂 Ik doe aan krachttraining en volg lessen van Lessmills. Voor mij werkt het inplannen van sport goed, het is een agendapunt voor de dag net zoals bijvoorbeeld werken. Je moet er tijd voor maken, maar dat heb ik er graag voor over.

    Like

Geef een reactie

