Recept wraps met kip en fruitsalade

Vandaag deel ik een receptje dat ik afgelopen weekend probeerde. De meeste recepten die ik met wraps maak zijn als lunch. Dit keer is het geschikt voor als avondeten of vooral je snel een lekker gerecht op tafel wilt hebben.
IMG_8828.JPG
Wat heb je nodig
2 wraps
1 paprika
500 g kip
peper/beetje chilipoeder

De kip breng je op smaak met peper, beetje kip kruiden en ik gebruikte een beetje chilipoeder. Dit bakje in olie en als de kip wat gebakken is voeg je de gesneden paprika toe. Deze bak je gezamenlijk tot dat het de paprika zacht ik.

Wat heb je nodig voor Tzatziki?
3 eetlepels magere kwark
1 á 2 eetlepels olie
stukje komkommer
1 teentje knoflook
beetje citroensap
dille

Ik maakte gebruik van magere kwark omdat dit gezonder is dan Griekse yoghurt en daarnaast het ook prima werkt. Doe de magere kwark in een kom voeg hier 1 á 2 eetlepels olie erbij roer dit door elkaar. Vervolgens snij de komkommer in kleine blokjes, pers de knoflook en voeg dit samen bij de rest. Vervolgens een beetje citroensap en de dille na eigen inzicht toevoegen.

Frisse fruitsalade
half krop sla of na eigen inzicht
6 aardbeien
1 nectarine

Was de krop sla, aardbeien en nectarine. Snij de sla in grove stukken. De aardbeien in plakjes en de nectarine in partjes of blokjes. Een gemakkelijk en frisse salade is klaar!

IMG_8818.JPG

Volgen jullie mij al via bloglovin dat zou fijn zijn en blijf je op de hoogte van alle blogs.

x

2 gedachtes over “Recept wraps met kip en fruitsalade

Geef een reactie

