Photography: Summertime

Afgelopen weekend ging ik de natuur in om een aantal foto’s te schieten. In de zomer is heerlijk om rond te fietsen en de omgeving te bekijken.De natuur en gebouwen zijn mijn favoriete thema’s om te fotograferen. Deze foto’s zijn gemaakt met de standaard lens 18-55 mm en de 50 mm lens

schaap
In de zomer lopen de schapen los langs dit natuurpad je kunt er dan langs fietsen. Zo als het spreek woord zegt als één schaap over de dam dan volgen er meer.
schaapp.png
Bij deze foto ben ik heel dichtbij, ze waren wel schrikkerig. Dus ik zat hier echt heel stil.

bij

braam
Heerlijke bramen vers geplukt!

bloem en bij.png

Wat zomerse beelden  ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Fijne dag!

x

 

4 gedachtes over “Photography: Summertime

Geef een reactie

