Shoplog My Jewellery

Vandaag heb ik een hele leuke shoplog. Vorige week bestelde ik namelijk wat bij de site My Jewellery. Een hele leuke site vol met accessoires en kleding, ik kon maar moeilijk kiezen tussen al die leuke armbandjes.
IMG_8858
Uiteindelijk kocht ik drie items die ik jullie laat zien in deze blog.

Dit leuke armbandje in een ivor kleur met een hartje, deze armbandje zijn heel handig om te combineren en passen ook overal bij. Ik draag het nu met mijn horloge zodat het er super leuk uit ziet.
IMG_8854Het volgende dat ik kocht was een choker deze wilde ik al een tijdje. Het is een heel simpel model met een zwart bandje en een zilveren bedel een driehoek. Hier ben ik heel blij mee en staat echt super leuk!
IMG_8855Het laatste wat ik kocht waren nieuwe schoenen, namelijk creepers! Je houd ervan of je vind ze vreselijk. Ik moest er eerst even aan wennen, omdat ik vaak gewoon sneakers koop van een merk. De zool van deze schoenen zijn ook wat dikker en vallen daarom ook meer op. Voor de verandering kocht ik deze in een hele lichte kleur roze. Deze stof van de schoenen is heel mooi en zacht en ook niet onbelangrijk ze lopen echt heerlijk. Helemaal blij met deze aankopen. Deze schoenen kocht ik voor 29,95.IMG_8847

Kennen jullie deze webshop? Wat vinden jullie ervan?

x

4 gedachten over “Shoplog My Jewellery

Geef een reactie

