[Recept] variatie broodbeleg 4

Als je mij zou vragen wat ik de lekkerste maaltijd van de dag vind. Is dat absoluut de lunch! Het is gemakkelijk zoveel mogelijkheden van brood, wraps, eieren of salades keuze genoeg om heerlijke te lunchen.

De standaard broodbeleg als pindakaas en nutella pasta zijn lekker. Als ik genoeg tijd heb sta ik liever wat langer in de keuken om van mijn bruine broodje iets lekkers te maken.

Deze keer weer twee broodjes vol met fruit en groenten.

 

Broodje 1
Een waldkorn broodje met hüttenkäse en daarop allemaal rode ingrediënten als radijs, tomaat en aardbeien. Aardbeien kun je ook prima gebruiken voor op brood, in combinatie met de huttenkäse geeft het een frisse zoete smaak.

Broodje 2
Een waldkorn brood met pittige hummus, rucola, fetakaas en komkommer.
Meerdere variaties staan in de vorige blogs deel [Recept] variatie broodbeleg 3

Wat is jouw favoriete lunch gerecht ? 

Volgen jullie mij al via bloglovinInstagram dan blijf je op de hoogte van alle blogs.

 

7 gedachtes over “[Recept] variatie broodbeleg 4

Geef een reactie

