Liebster award #2

Ik werd genomineerd door Little life voor de Liebster Award, Thanks!
Dit zijn de regeltjes van de Liebster Award:

  1. Bedank de blogger die jou heeft genomineerd (link blog).
  2. Beantwoord de vragen van die blogger.
  3. Nomineer andere bloggers (link blogs).
  4. Breng de genomineerden op de hoogte van hun nominatie.
  5. Maak een lijstje van ongeveer 10 vragen voor de genomineerden.
  1. Waarom begon je een blog en waarom koos je voor jouw thema?
    Ik ben begonnen met deze blog omdat ik iets nieuws wilde proberen. Het was een nieuwe uitdaging om mijn interesseren met andere te delen, vooral mijn creativiteit kan ik met bloggen kwijt. Mijn blog maritpearl: ik heb gekozen om te bloggen over voeding en lifestyle onderwerpen. In eerste instantie wilde ik een volledige foodblog, maar al gauw kwam ik er achter dat dit niet alles is wat ik ben. Ik heb meerdere interesse waar ik graag over wil schrijven. Vandaar dat het een combinatie is geworden van een food en lifestyle blog waar ik schrijf over voeding, sport en fotografie en in kleinere mate over andere lifestyle onderwerpen.
  2. Wat wil je met je blog (nog) bereiken?
    Allereerst wil ik blijven bloggen naast mijn studie dit is soms al lastig met planning, ik probeer wel wekelijks wat artikel online te zetten.Daarnaast vind ik het super leuk om andere blogs en bloggers te leren kennen en de verhalen te lezen.Misschien wat ik in de toekomst wel een eigen domein wil en nog professioneler worden. Wie weet in de toekomst een samenwerking. Misschien na mijn studie een combinatie van diëtist en blogger. Voor nu wil ik vooral blijven bloggen.
  3. Wat is je favoriete zomerhit?
    RedOne: Don’t you need somebody link
    Van deze muziek word ik gewoon vrolijk!
  4. Wat is je favoriete quote? Dreams follow them!
  5. Wat is jouw favoriete make-up merk / product?
    Mijn favoriete merk is Clinique, en ook het enigste merk product dat ik gebruik voor mijn gezicht. Voor de volgers die het niet weten ik kan slecht tegen producten die parfum bevatten. Ik heb er ooit een artikel overgeschreven. Maar het komt er op neer dat ik huiduitslag en problemen krijg wat steeds weer op een andere manier zich uit. Vandaar dat ik alle producten vermijd die parfum bevatten voor het gezicht en kwam ik bij het merk Clinique.
  6. Wat is iets dat je absoluut niet kan verdragen?
    Oneerlijkheid, mensen die anderen kwetsen en dierenmishandeling
  7. Welk land of stad wil je zeker nog bezoeken in je leven?
    Mijn doel is om zoveel mogelijk van de wereld te zien. Ik wil wanneer ik werk jaarlijks een aantal reizen boeken. Op mijn bucket list staan alle hoofdsteden van Europa. Allereerst wil ik na mijn studie over ongeveer 2 jaar naar Australië om daar rond te reizen. De steden als Valencia, Rome, Stockholm lijken mij ook erg mooi. Genoeg te bezoeken voor in de toekomst.
  8. Wat is jouw guilty pleasure?
    Chocolade, muziek, sporten en de zon.
  9. Wat is voor jou de perfecte try before you die? De wereld rondreizen is echt mijn droom.
  10. Wat is iets dat je aan zoveel mogelijk mensen zou willen zeggen?
    Volg je dromen!

Omdat deze Liebster award al een ruime tijd rond gaat weet ik niet precies wie het allemaal ingevuld heeft.

 

6 gedachtes over “Liebster award #2

Geef een reactie

