Nieuwe Ray-ban + ervaring

In het artikel wishlist van juli schreef ik al eerder dat ik een nieuwe zonnebril wilde. Deze staat al drie jaar op mijn verlanglijstje. Met dit soort dingen ben ik echt een treuzelaar en moet ik lang nadenken voordat ik iets koop. Ik twijfelde ook over welk model: eerst wilde ik een pilootbril maar daar kwam ik op terug. De clubmaster sprak mij meer aan en past goed bij mijn gezicht.

IMG_8931

Ah fijn ik was er uit het werd de clubmaster in het zilver.Ik bedoel trouwens de details op de bril. Daar begon mijn zoek tocht.. Serieus op de één of ander manier worden deze in winkels helemaal niet verkocht.Ik heb in meerdere grote steden gekeken bij bekende winkels als Bijenkorf. De bekendste online winkels van Nederlands geen zilveren Ray-ban clubmaster te vinden. Helaas alleen de gouden zonnebril, ik hou niet van goud en past niet bij mij.

Mijn ervaring met de officiële site van Ray-ban
Ik besloot het op de officiële site van Ray-ban te bestellen en over deze site ben ik echt tevreden. Op de site is een ruim aanbod om te bestellen als je de site instelt op Nederlands.
Je maakt een account aan. Kiest je zonnebril. Selecteer de betaal mogelijkheid.
De verzending is gratis. Ik bestelde mijn pakketje op donderdagmiddag en had het maandag aan het einde van de dag binnen. De verzending is snel, het is afkomstig uit Italië: Milaan en je kunt alles volgens via UPS.

IMG_8930
Eerste indruk: Zo mooi!
IMG_8929
Zwart monteur met zilveren details. De glazen zijn grijs en bevatten een uv filter.
IMG_8927.JPG
De binnenste pootjes zijn rood met witte letters Ray-ban. Ik vind het erg leuk, omdat het weer eens wat anders is dan zwart. Ik hou van dit soort aparte details

Wat vinden jullie er van?

Volgen jullie mij al via bloglovinInstagram dan blijf je op de hoogte van alle blogs.

8 gedachten over “Nieuwe Ray-ban + ervaring

Geef een reactie

