Klagen maar!

We klagen allemaal wel eens over het standaard Nederlandse weer, te koud, te warm of te regenachtig het is ook nooit goed. Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen waar je je als persoon aan kunt irriteren. Vandaag klaag ik ook even over een aantal dingen waar ik mij aan irriteer

Uhhh we are not going to complain about the weather are we ?:

Het openbaar vervoer: Ik reis al meer dan 6 jaar met de trein en het blijft een ellende. Altijd is wel weer wat, storingen, vertragingen of koeien op het spoor. Aan de andere kant je hebt altijd wat te vertellen.

Gras maaien om 8 uur ’s ochtends: Dit zijn vaak ouderen die op een bepaalde dag in de tuin werken. Het is prima om in de tuin te werken, maar ga niet zo vroeg lawaai maken als het weekend is. Je hebt de hele week nog om in de tuin te werken, waarom uitgerekend dan.

Huilende/krijsende baby’s: Uchh vreselijk, nu zul je zeggen van daar kunnen baby’s niks aan doen. Hmm.. meestal niet maar soms zijn het huilbaby’s. Toch vind ik het vreselijk irritant vooral als ik er ’s ochtends wakker van wordt. Of mensen die hele gesprekken voeren met een peuter in van die kinderachtige taal, het klinkt nergens na en een groot gedeelte begrijpt het kind toch niet. Meestal ben ik dan snel weg als ik dat hoor. Misschien komt het omdat ik niks heb met baby’s en peuter, maar dat terzijde.

Alles delen, liken op facebook om maar iets te kunnen winnen: Ik vind dit zo vreselijk irritant, één keer prima. Maar niet elke dag waarom gebruik je facebook dan voor alleen om iets te winnen?. Terwijl een groot deel van die winactie gewoon nep zijn.

Je hele levensverhaal op sociaal media plaatsen (ziekte, tegenslagen): Waarom zou je alles met andere willen delen. Ik vind dit aandachtstrekker waar je niks aan hebt, beter vertel je dit aan de belangrijkste mensen in je leven. Niet je vage facebook vrienden. Tja misschien begrijp ik dat niet.

Roken in mijn bijzijn: sorry maar ik kan dit niet waarderen. Ik vind dit persoonlijk egoïstische ik zit niet te wachten op die vieze stink lucht. Liever een rokers hoek, zodat ik er geen last van heb.

Genoeg geklaagd, Wat vind jij irritant ?
Afbeeldingen afkomstig: pinterest

5 gedachten over “Klagen maar!

Geef een reactie

