Fotografie deel 4

Afgelopen maandag ging ik op pad met de camera. Dit keer ging ik een natuurpad in waar je verschillende dieren tegen kunt komen. Vooral in de zomer ga ik er altijd wel een aantal keren langs. Dit keer werd ik om de seconde aangevallen door vreemde muggen, rondlopen langs modderpoelen ja alles voor een foto.  Kijk en lees je mee?

IMG_8895
Bloemen in het gras, wat ik wel erg leuk vind is dat de achtergrond ook nog bloemen ziet die onscherp zijn.

IMG_8914
In het gras zaten heel veel kikkers en padden deze waren nog klein. Ik had het geluk dat deze bleef zitten en meesten sprongen gauw weg.
IMG_8904
Deze bloem vond ik er mooi en gebruikte ik voor een paar foto’s. De achtergrond is onscherp zodat de bloem mooi uitkomt.
IMG_8947
Geluksmomentje ik zat in de tuin met toevallig de camera. Deze bloem stond op tafel en ik zag deze vlinder op de bloem gaan zitten. Snel een aantal foto’s gemaakt en gelukkig is het ook nog gelukt. Deze kleuren van de bloem en vlinder geven een mooi contrast.

Waar maak jij graag foto’s van?

Volgen jullie mij al via bloglovin en instagram dat zou fijn zijn en blijf je op de hoogte van alle blogs.

11 gedachten over “Fotografie deel 4

      1. Op dit moment is het een hobby maar ik zit er wel aan te denken om iets op te starten. Een eigen facebook pagina voor fotografie ofzo maar moet nog even zien hoe en wat. Trouwens leuk euk dat het vraagt

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

