Review: Flinterdun en Dubbel dik chocolade

Een nieuw onderdeel op mijn blog is voedingsproducten testen, dit heb ik al eens eerder gedaan en het lijkt mij leuk om het weer op te pakken. Zo kun je regelmatige een product voorbij zien komen die ik ga testen. Vandaag start ik met jawel Chocolade altijd goed toch? Toch zit er veel verschil in qua smaak. Ik testte het uit, benieuwd?

De chocolade repen van Verkade zag ik toevallig, oh nee eigelijks niet ik liep gelijk naar de voedingsproducten waar ik eigelijks alleen langs ga als ik bij de Action ben, iets met foodlover.

Flinterdun & Dubbel dik chocolade

Uiterlijk: Allereerst vind ik het leuk dat ze een dun en een dik variant gemaakt hebben. Dit trekt de aandacht wel. De lay-out is mooi vormgegeven en er staat duidelijk alle voedingswaarden op aan de achterkant.

Smaak flinterdun: Dit is pure chocolade 75%.Voordat ik deze chocolade proefde dacht ik, puur niet helemaal mijn ding.Maar daar kom ik op terug. Het is best lekker en heeft een goede smaak. Als je van pure chocolade houdt zeker eens proberen.

Smaak dubbel dik: Dit een romige melkchocolade.De smaak ik echt perfect heel romig en echt melkchocolade. Ik vind er trouwens veel verschil in zitten qua merk als je een goedkopere kiest zit er vaak minder smaak en deze is dan zeker reep is juist smaakvoller.

Beoordeling: De beide smaken zijn lekker, de puur moest ik wel wennen omdat het best wel puur is dan ik gewent ben. Mijn voorkeur gaat uit naar Dubbel dik, dit is een persoonlijke voorkeur omdat ik meer van melkchocolade houdt.

Cijfer: 8

Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden van deze reviews? heb jij leuke voedingsproducten die ik eens een moet testen laat het vooral achter 

bloglovin  instagram 

8 gedachten over “Review: Flinterdun en Dubbel dik chocolade

Geef een reactie

