Liefde voor interieur!

Leuke decoratie: Van interieur spullen kan ik zo vrolijk van worden, ook al is het iets kleins. In interieurwinkels en woonwinkeltjes kan ik uren rond neuzen en inspiratie op doen en vooral heel hebberig worden. Dan zit ik de bedenken hoe ik mijn huisjes later (hopelijk snel) kan inrichten. Ik kan niet wachten tot het zo ver is.

Al weer meer dan twee jaar geleden ben ik afgestudeerd als interieuradviseur. In de toekomst ga ik er vast wat mee doen, vanaf nu ga ik er over bloggen! Mijn passie voor interieur heb ik nog steeds. Daarom ga ik vanaf nu het weer oppakken en schrijven over interieur. Je kennis, passie en kwaliteiten moet je juist gebruiken en waarom dan niet delen?

Vandaag laat ik zien wat mijn interieur stijl is, deze is in de afgelopen jaar behoorlijk veranderd. Wat ik erg mooi vind is Scandinavisch, de lichte kleuren met warme materialen en de rust spreken mij erg aan. Om een wat meer een idee te krijgen van deze stijl laat ik wat sfeer beelden zien.

Kernwoorden: Licht, ruim, sfeervol, rust.
Kleuren: wit, grijs, petrol
Materialen: hout, metaal, warme stoffen.

Wit, grijs, hout

Warme stoffen, metaal, sfeer

Bron. Pinterest 

Hoe zou jij je interieur omschrijven?

BLOGLOVIN  INSTAGRAM 

15 gedachtes over “Liefde voor interieur!

      1. Ik zit al een jaar op kot, maar het lukt mij maar niet om mijn kot in te richten zoals ik het wil. Heb nu een paar ideetjes die ik wil uitwerken, hopelijk ziet het er dan wel mooi uit 🙂

        Liked by 1 persoon

      2. Oh leuk lijkt mij dat alles leuk inrichting, maar inderdaad ook lastig ik heb altijd het idee dat het snel te druk wordt in een kamer. Met pinterest kun je ook leuke dingen vinden trouwens als je nog idee zoekt. Succes met uitwerken!

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

