Nieuwe collectie Ikea

Ikea loookkHet nieuwe Ikea boek viel een paar weken geleden door de brievenbus. Het perfecte moment om rond neuzen en nieuwe ideeën op te doen. Voor nu de nieuwe collectie eens wat beter bekijken en wat staan er weer leuke bijzondere dingen in.  Vandaag zet ik mijn favoriete woonitems op een rijtje, worden jullie ook zo hebberig?

KALVIA
In het begin dacht ik oh wat leuk vloerkleed in marmer look, tot dat de afbeeldingen wat beter bekeek het zijn… deurtjes! hoe leuk is dat. Een nieuwe manier om je keuken een design te geven met behulp van deze keukendeurtjes. De look is erg leuk om te combineren met wit en marmeren accessoires. Een uniek stukje keuken of kast in een handomdraai.

KLÄTTA
De wereldkaart zag je al eerder voorbij komen, dit keer in een vorm van een wandsticker. Het is een makkelijke en snelle manier om een saaie wand wat meer sfeer te geven. De reizen die je gemaakt hebt kun je aangeven met een krijtje, want deze wereldkaart is tegelijk ook een krijtbord.

HÄRLIGA
Een glazen stolp kan tegenwoordig niet ontbreken in je woning. Deze stolp met een donker houten bodem, kun je op zo veel manieren stylen. Wat dacht je van de populaire mini cactusjes die trouwens ook te koop zijn bij Ikea. Of zorg voor wat hoogte verschil met vaasjes en iet te vergeten gebruik kaarsen voor het aankomende herfst seizoen. Sfeervol en gezellig.

ROSKILDE
Een vloerkleed in de woning vind ik zelf altijd een must, het heeft de woning een geheel en een sfeer. Het patroon spreekt mij erg aan de blauwe kleur is best opvallend, maar kun je goed combineren met rustiger kleuren als wit, grijs en houten materialen.

GLADOM
Ik ben dol op tafeltjes, als ik ergens bent moet ik altijd even bij de tafeltjes kijken.Of het nou een kringloopwinkeltjes en ik het zelf opknap of het in een winkel vind. Dit bijzettafeltje is van stoer materiaal gemaakt en de kleur vind ik zelf heel gaaf weer eens wat anders en om het allemaal nog wat handiger te maken is het blad een dienblad en kun je gemakkelijk eraf tillen.

 

Foto’s afkomstig van ikea.com

Wat is jouw favoriete woonitem?

Love. Maritpearl

BLOGLOVIN  INSTAGRAM 

 

 

2 gedachten over “Nieuwe collectie Ikea

Geef een reactie

