Lunchtips voor het warme weer #2

Daar is de warmte weer voor vandaag geen lange lappen tekst maar heerlijk eten.  Het warme weer heel fijn, maar wat ik zelf merk met warm weer is dat mijn eetlust daalt en dat ik vaak denk wat zal ik nu weer eens eten. Vandaar dat ik een aantal lekker makkelijk receptjes voor wat inspiratie op een rijtje heb gezet.

IMG_8551.JPG
Twee gebakken eieren geklutst met wat peper. Voeg een gesneden tomaat en wat blaadjes spinazie toe aan je ei en bak dit mee. Als laats een aantal plakjes mozzarella over het ei smelten
IMG_8357 - kopie.JPG
Voor als tussendoortjes of naast je lunch. Een rijstwafel hier kun je uitstekend mee variëren. Ik koos dit keer voor een plakje kipfilet met daar boven op mozzarella en komkommer. De achterste rijstwafel is met huttekäse, tomaat, rucola en een beetje peper.
IMG_8818.JPG
Een salade maar dan even iets anders, namelijk met aardbeien en een nectarine heerlijk fris en niet zwaar op de maag, wat wil je nog meer met dit warme weer. 
IMG_8297.JPG
Voor als je wat meer tijd hebt, pannenkoekjes met een heerlijke verfrissende combinatie van kwark en aardbeien even prakken of kort in de blender. Ziet het er niet heerlijk uit 😉

Ik hoop dat ik je wat op nieuwe variatie heb kunnen brengen.

BLOGLOVIN  INSTAGRAM

3 gedachten over “Lunchtips voor het warme weer #2

Geef een reactie

