Review Brosse eierkoek met kaneel

Deze brosse eierkoek zag ik een tijdje terug bij de Kruidvat liggen en ik was gelijk nieuwsgierig naar de combinatie. Het is een product dat al een tijdje te vinden is in de winkel. Ik was erg benieuwd na de smaak en vroeg mij gelijk af waarom het de naam eierkoek heeft gekregen.

Bij een eierkoek zou je toch eerder denken aan de ronde schijf die door Sonja Bakker als gezond gezien. Tjaa iedereen zijn iedereen over voeding. Het blijven koekjes en als je volgens de schijf van 5 gaat eten. Ze koekjes geen producten die je echt nodig bent. Zo nu en dan voor de afwisseling is een goede optie.IMG_8948.JPG

Uiterlijk: het ziet er opvallend uit want de kleur rood valt erg op en dat hoort ook bij Bolletje. Wat ik wel opvallend vind is de tekst ‘rijk aan calcium’ is het dan een verrijkt product met calcium meestal verwacht je dit niet in een koekje. Als ik even op de site kijk blijkt dat er dus calcium aan toegevoegd is er zit 200 mg per koekje. Dit is verder geen slechte toevoeging . Alleen wel een beetje opmerkelijk.

IMG_8955.JPG

IMG_8958.JPG

Smaak: Het is een luchtig en knapperig  koekjes wat ik heel prettig vind. De smaakt is kaneel en dat proef je goed, boven op het koekje ligt een dun laagje suiker en dat proef je ook. Het dunnen melklaagje aan de onderkant proef je een beetje.

Beoordeling: Dit is echt een koekjes voor mij, luchtig kaneel en een vleugje melk en knapperig. Deze vind ik wel lekker voor de afwisseling. Het is niet iets wat ik iedere dag ga eten.

Wie heeft deze ook al een geprobeerd? Of lijkt het je misschien wat om te proberen ?
5 gedachtes over “Review Brosse eierkoek met kaneel

Geef een reactie

