Fashion trend: Pailletten die veranderen

De pailletten en lovertjes zag je al voorbij komen tijdens de december maanden en de feestdagen. Tegenwoordig is het ook heel draagbaar voor je dagelijkse look. De trend is een combinatie van de teksten die we het afgelopen seizoen ook al veel zagen.

De shirtjes met pailletjes in tekst dat veranderd bedoel ik natuurlijk!

 

Deze trend vind ik super leuk, vaak zijn pailletten moeilijk te combineren en al gauw overdressed. Met deze shirtjes is het juist gemakkelijk te combineren omdat het al een eyecatcher is en kun je het heel draagbaar dragen met een leuke jeans en sneakers zodat je de streetstyle look creëert Waar ik persoonlijk van houd.

Misschien heb je het al voorbij zien komen op mijn instagram mijn nieuwe shirtje van Pull&Bear met pailletten. Ik zag het voorbij komen en ik dacht gelijk dit wil ik hebben, als collectors item. Het shirtje is wit en heeft roze pailletten met ogen open en geel als je ogen dicht zijn.

wp-1473111225720.jpeg
Hoe leuk!

Wat vinden jullie van deze trend?

 BLOGLOVIN  INSTAGRAM

8 gedachtes over “Fashion trend: Pailletten die veranderen

Geef een reactie

