Blog Battle van Hellofresh

Yes I’m in ik doe mee met de Blog Battle van HelloFresh in samenwerking met 2wmn.nl ga ik de strijden met nog 25 anderen tegen de meiden van Chickslovefood.

Dit is in samenwerking met het programma Over Smaak Valt Te Twisten. Over dit programma heb ik al eens eerder een artikel geschreven en kun je hier terug lezen. Ik ben heel benieuwd naar de box die deze week bezorgt wordt. Hoe en wat precies? kun je volgen via mijn Instagram en later kan er ook gestemd worden!

Afbeeldingsresultaat voor hellofresh

Ik vind het zo leuk, dit is echt iets wat bij mij past.  Het programma Over smaakt valt te twisten is erg leuk om te volgen daarnaast sta ik zelf ook graag in de keuken.

Ook niet onbelangrijk ik ben dol op eten en nieuwe producten, wat je misschien onderhand wel weet als je deze blog regelmatig lees of instagram voorbij ziet komen.

BLOGLOVIN  INSTAGRAM

Geef een reactie

