Review Nakd Cashew Cookie

Het is weer woensdag en dat betekent dat ik weer een foodreview voor jullie heb. Ik vind dit nog steeds één van de leukste onderwerpen om over te schrijven. Dit keer kocht een een redelijk nieuwe smaak van Nakd.


Voor wie het merk niet kent: het merk Nakd verkoopt fruitrepen en heeft een uitgebreid assortiment aan smaken en producten. Het voordeel is dat deze reep glutenvrij zijn, dus als je coeliakie hebt is dit een positief punt. Daarnaast zijn de repen zonder melk en toegevoegde suikers en veganistisch.

Uiterlijk

De verpakking spreekt mij aan, door het simpele design en de lichtblauwe kleur oogt het subtiel en duidelijk. Dan de reep zelf, het is een donkere reep en niet knapperig qua structuur. De kleine stukjes cashew nootjes zie je duidelijk.

Smaak

De smaak het belangrijkst van alles, ik moest de eerst paar happen er aan wennen. Dit komt door de structuur van de reep deze is zacht. De smaak van de cashewnoten zijn wel duidelijk aanwezig. Ik merk wel dat als ik het vaker eet er toch aan begin te wennen en het best een goede smaak heeft. Ik ben dol op noten en deze is dan ook wel goede keuze.

Beoordeling

Het is een lekker combinatie om eens te proberen.  Het is handig om mee te nemen naar school of werk. Een bewust keuze? ik zou zeggen alles met mate, koekjes horen nu eenmaal niet in de lijst van producten die je echt nodig bent. Het bevat per reep zo’n 143 kcal , Koolhydraten: 16.1 g waar van suiker: 13,7 g  vezels: 1.6 g en eiwitten: 3,5 g Afwisselen is goed.

Hebben jullie nog ideeen of leuke suggesties of vind je het juist leuk dat het elke week een verrassing is? Ik ben erg benieuwd naar jullie mening

BLOGLOVIN  INSTAGRAM

 

 

 

Geef een reactie

