Review Limited edition Oreo Strawberry Cheesecake

Heb jij ze al gezien… de limited edition Oreo Strawberry Cheesecake verkrijgbaar bij Kruidvat. Ik was benieuwd naar de smaak en heb ze natuurlijk  weer getest en daarnaast ook de gewone smaak, twee reviews in één blog.

Oreo Strawberry
Uiterlijk

Ze zien er hetzelfde uit als de normale Oreo koekje, de bekende buitenkant met een vulling er tussen in. De vulling is nu roze want dat past het beste bij de smaak van aardbei.


Geur

De geur is heel sterk en komt iets wat chemische en nep over, waar natuurlijk ook kleurstoffen aan toegevoegd zijn. Laten we het dan maar niet hebben over wat ze er allemaal in hebben gestopt.

Smaak

De vulling van aardbei is erg sterk van smaak en overheersend, het koekje is minder aanwezig en lekker knapperig.  Ik denk dat ik liever de smaak van de aardbei iets minder aanwezig had willen proeven zodat de smaak wat meer in balans is. Als conclusie is niet mijn koekje die ik vaak zou eten.

Grapje tussendoor.. boter kaas en eieren, nee OREO!

 

Oreo normaal

Uiterlijk

Wie kent ze niet te normale Oreo koekjes van de reclame met het jongetje en het glas melk? draaien, likken en dippen. De twee koekjes met daar tussen in vanille smaak.

Smaak

Het koekjes is lekker knapperig en de vanille smaak er tussen in is niet overheersend en best lekker. Ook heb ik het natuurlijk even met melk geprobeerd, maar eerlijk gezegd zie ik daar geen meerwaarde van het koekje wordt alleen maar minder knapperig.

Beoordeling

Ik vind beide smaken wel lekker, vooral het knapperig koekje spreekt mij meer aan dan zachte koekjes. Ik zal ze denk ik niet snel weer kopen, omdat ik eerlijk gezegd niet heel erg fan van deze koekjes ben, maar voor een keer is het wel lekker.

Wat vinden jullie van deze Oreo koekjes?

BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

7 gedachtes over “Review Limited edition Oreo Strawberry Cheesecake

Geef een reactie

