Mijn resultaat HelloFresh + stemmen

Afgelopen zaterdag mocht ik de Hellofresh maaltijdbox in ontvangst nemen. Wauw ik moest de wekker zelf zetten de box werd al om kwart over 8 bezorgt.

In de maaltijdbox zaten 3 gerechten het zag er allemaal erg lekker uit. De maaltijden waren per gerecht nog verdeelt in een doos zodat je alles gemakkelijk kon pakken. Ik ben gelijk dezelfde dag begonnen met koken, ik was zo enthousiast en een nieuwe gerecht is altijd leuker om te maken.

Het winnende gerecht van het televisieprogramma Over Smaak Valt Te Twisten was rib-eye met courgettelinten en aardappelschotel. Het gerecht was niet heel moeilijk te maken: aardappeltjes konden voor 20 minuten in de over met een soort sausje van kookroom, kaas en peterselie. De groentes werden in een koekenpan gegaard en het vlees hoefde maar 1 tot 3 minuten te bakken. .

Vandaag laat ik mijn eindresultaat zien van mijn gerecht en de foto die ik er van gemaakt heb.

De blogbattle is nog niet afgelopen de komende weken strijden we nog ik van het team 2wmn tegen chickslovefood.

Willen jullie stemmen op mijn gerecht?  via deze link kun je stemmen http://blogbattle.hellofresh.nl/ klik op het groene hartje onder de foto.

Alvast bedankt ❤

Geef een reactie

