Review Tony Chocolonely witte chocolade wortel en walnoot

Waaaahh daar is die dan Tony’s Chocolonely review eindelijk. Ik heb gewacht op dit moment en het was zo moeilijk kiezen. Ik besloot één van de drie Limited edition chocolade repen te kopen en gelijk de meest ongezonde, juist de witte wortel met walnoot.


Grappig om te vertellen ik koop nooit deze repen ik zie ze zo vaak voorbij komen maar ik kan de verleiding prima weerstaan, ook omdat het best dure chocolade repen zijn. Dit is serieus mijn eerste Tony Chocolonely reep die ik in mijn leven gekocht en gegeten heb.. erg hé!

De melk met cola heb ik trouwens ook geproefd in de winkel en was erg verrassend, ik dacht dat de cola heel overheersend zou zijn. Dit viel erg mee een vleugje kwam ik tegen het het gekke was dat deze chocolade een knetter effect heeft. Ken je het misschien nog van vroeger bij bepaald snoep?  Ik denk dat hier de mening over verdeelt zijn, ik vond het op zich wel lekker voor een keertje.

Dan nu door naar de uitgebreide review van wit, wortel walnoot!

Deze smaak sprak mij het meeste aan door de combinatie van wortel en walnoot, op zich niet de witte chocolade maar die combinatie is het geworden.

Uiterlijk

Het uiterlijk van de reep vind ik goed bedacht, voor als je het nog niet wist. De stukjes chocolade zijn oneerlijk verdeelt. Waarom? omdat de wereld ook oneerlijk verdeelt is het heeft dus een boodschap en deze repen van Tony’s zijn fairtrade. De achterkant van de chocolade reep zie je heel duidelijk de wortel zitten.

Smaak

Jaaaa dan nu de smaak! Ik vind de combinatie verrassend en echt goed. De witte chocolade met de stukjes walnoot als je erop kauwt en de wortel proef je ook duidelijk. Sommige zeggen dat het iets heeft van carrotcake? ik zelf vind het toch wel ietsjes anders. Het is moeilijk te omschrijven hoe het precies smaakt, maar het is echt een goede combinatie als je van witte chocolade houdt.

Hebben jullie al een van de drie smaken geprobeerd, natuurlijk ben ik benieuwd wat je er van vond?

BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

8 gedachtes over “Review Tony Chocolonely witte chocolade wortel en walnoot

  1. Ik heb de pure reep geproefd, met gember. Die vond ik echt lekker! Ik eet zelf plantaardig, dus de overige repen vallen af. Maar ik heb meer positieve verhalen gehoord over de witte met wortel en walnoten. Kan me er iets bij voorstellen. Ow en als je nog meer repen wilt proberen… de caramel zeezout (de oranje verpakking) is ook echt super lekker!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

