HEMA Food Fun!

Het is zondag even geen lange artikelen, maar gewoon even iets leuk dat ik tegenkwam. Gisteren liep ik door de Hema altijd opzoek naar nieuwe, grappige dingen op het gebied van eten. Het is je vast wel opgevallen de winkels liggen alweer bom vol met pepernoten, chocoladeletters en marsepein.

Mijn oog viel op de marsepein want ze hebben nu hele grappige thema’s. Een bakje vol met stukjes fruit en thema sinterklaas, gelukskoekjes het allerleukste vond ik toch wel de hamburger en de donut.

Ik kon het niet laten om even wat foto’s te schieten hihi winkelende mensen om mij heen keken nieuwsgierig wat ik aan het doen was oeps ja ik maakt foto’s van eten.

Ik vind het super grappig om te zien, en knap gemaakt het ziet er echt leuk uit. Van deze dingen wordt ik altijd zo vrolijk om even te bekijken.

Wat vinden jullie, al gezien bij de Hema?

Morgen staat er trouwens weer een uitgebreid artikel online over herfst in je interieur!

BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

Een gedachte over “HEMA Food Fun!

  1. Ze zien er zo leuk uit! Vorige week zag ik ze al liggen bij de Hema,
    bij het zien van de cactus dacht ik eerst dat het een beeldje was, haha.

    Ik ben benieuwd naar je interieur artikel! (:

    Like

Geef een reactie

