Review 2 x Zonnatura Crunch

Vandaag staat er weer een food review online, dit keer gaat het over twee crunch repen van Zonnatura. Ken jij ze al?

Uiterlijk: De verpakking  ziet er simpel en rustig uit, wat past bij het merk Zonnatura. Op de verpakking staat in kleine lettertjes 100% natuurlijk. In de verpakking zitten twee dunne koekjes. De zien er op het oog wel goed uit, de pinda’s zijn duidelijk zichtbaar

Smaak: Het is erg knapperig en smaakvol, een lichte suikerige smaak en daarna komen de pindasmaak wat duidelijk te proeven is. Je moet wel goede tanden hebben trouwens want de naam doet zich er wel eer aan crunch reep.

Beoordeling: Het is een lekker afwisseling als koekjes, ik zou het niet elke dag eten, want het bevat best veel suikers.

Review Sesam Crunch

Uiterlijk: In de verpakking zitten drie dunne koekjes. Ze zien erop het oog wel goed uit, veel sesam met een glanzend laagje.

Smaak: Wauw! wat zijn deze koekjes hard, eigelijks niet door te bijten en niet geschikt voor een slecht gebit serieus dit vind ik gelijk ook een nadeel. De naam crunch is wel duidelijk aanwezig, maar ik vind het persoonlijk te, de smaakt had ik meer van verwacht. De sesam is niet heel aanwezig, de suikerige laag wel.

Beoordeling: Deze reep vond ik persoonlijk wat tegenvallen, de sesam smaak proef je niet heel goed, ook zit er een soort laagje overheen wat suikerig smaakt. Daarnaast vind ik het niet erg natuurlijk en bevat het nog veel suikers.

Had jij al van deze repen gehoord?

6 gedachten over “Review 2 x Zonnatura Crunch

  1. Zonnatura thee korrels zitten ook echt heel veel calorieën in, ik vind dat altijd zo tegenvallen, het klinkt erg gezond namelijk. En het is erg lekker… Maarjah.. ik neem wel gewone thee.

    Deze reepjes ken ik alle 2 niet. En ik denk dat ik het ook maar zo laat als ik het allemaal lees.. 😉

    Like

  2. Ik heb al wel eerder Zonnatura repen geprobeerd, die vond ik altijd wel lekker. Deze twee varianten heb ik zelf nog nooit gehad. Alleen inderdaad jammer dan er alsnog zoveel suiker en dus kcal inzitten, terwijl je zou denken dat deze repen super gezond zijn.

    Like

Geef een reactie

