Liebster award #3

Voor de derde keer ben ik genomineerd voor de Liebster award, altijd leuk om weer nieuwe blog te leren kennen, bedankt voor de nominatie eigenwijswonen een blog die gaat over toegankelijk interieur.

  1. Bedank de blogger die jou heeft genomineerd (link blog).
  2. Beantwoord de vragen van die blogger.
  3. Nomineer andere bloggers (link blogs).
  4. Breng de genomineerden op de hoogte van hun nominatie.
  5. Maak een lijstje van ongeveer 10 vragen voor de genomineerden.

De volgende vragen kreeg ik van eigenwijswonenblog en heb ik beantwoord.

  1. Wie of wat is je inspiratiebron?
    Ik heb eerlijk gezegd niet een bepaald persoon waar ik inspiratie weg haal, meestal als ik ergens mee bezig ben komen er ideeen en schrijf ik ze meestal op. Vooral in winkels haal ik veel inspiratie voor bepaalde trends of het gebied van voeding en interieur.
  2. Noem 2 tips voor beginnende bloggers.
    Schrijf over een ontwerp wat je interessant vind en niet wat je volgers willen lezen, anders hou je het niet vol en waarom zou je niet gewoon jij eigen pad volgen.
    Regelmatig posten, is ook wel belangrijk en misschien vaste dagen bloggen voor meer overzicht.
  3. Noem je 3 favorieten kleuren.
    Marineblauw, grijs en zwart
  4. Welke 2 materialen pas je het liefst in je interieur toe?
    Hout, vooral het Scandinavische hout is mijn favoriet en daarnaast stoere materialen als metaal.
  5. Wat is je mooiste (interieur) ‘schat’ die je bezit en hoe kom je daaraan?
    Op dit moment heb ik dat niet, ik vind meerder dingen wel leuk maar zie het niet als een ‘schat’
  6. Welke 3 kleurencombinaties vindt jij het best bij elkaar passen?
    De basis kleuren als zwart, wit en grijs met een kleur of ton sur ton kleuren vind ik erg mooi.
  7. Maak een keuze uit onderstaande mogelijkheden en licht je keuze toe:                          Als ik een idee heb werk ik dat uit en ga gelijk aan de slag.
    Ik overdenk mijn idee keer op keer en stel het vervolgens uit.                                          

    Ik ga gelijk aan de slag met mijn idee zonder er verder over na te denken.
    Als ik een idee heb werk ik het wel gelijk uit, globaal zodat ik het daarna kan aanpassen en helemaal passend maak en foto’s kan toevoegen.
  8. Noem twee technische weetjes met betrekking tot het bloggen.
    Ik ben daar op dit moment nog niet echt mee bezig, vooral veel andere blogs lezen en sociaal media, trends volgen.
  9. Wat zijn je favoriete (web)winkels?
    Loavies, Loods5 en Zara
  10. Deel 3 leuke bloggers met ons die we moeten volgen!
    Vind ik lastig,  het zijn er zoveel en daarom laat ik deze vraag open.
  11. Wat wil je graag realiseren en hoe wil je je doel behalen?
    Mijn studie afronden en blijven bloggen, zodat ik mijn creativiteit kan delen door middel van deze blog. Voor de rest zie ik het wel, ik ben niet bezig met de toekomst.
    De volgende bloggers wil ik graag nomineren, zouden jullie het leuk vinden om mijn vragen te beantwoorden en weer andere bloggers te nomineren.

https://justlikelieke.wordpress.com
https://secretnista.wordpress.com
https://eatsleepplanenjoy.wordpress.com

  1. Kun je wat meer vertellen over je blog ?
  2. Waar haal jij je inspiratie weg voor je blogs?
  3. Wat zou je graag met je blog willen bereiken?
  4. Van welke sociaal media maak je gebruik ?
  5. Wat is je favoriete onderwerp om over te schrijven?
  6. Welke onderwerpen lees je het liefst?
  7. Wat heb je de afgelopen maanden geleerd op het gebied van bloggen?
  8. Hoe zie je je blog over 2 jaar?
  9. Wat is je favoriete gerecht?
  10. Welke trend van nu vind je erg leuk?
  11. Heb je nog tips voor mijn blog?

    BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

    Morgen staat er een weer een artikel online over mijn nieuwe voetlamp!

2 gedachtes over “Liebster award #3

Geef een reactie

