INTERIEUR: Verlichting, marmer

De donkere dagen komen er weer aan, gezellig thuis zitten met kaarsje aan of met nieuwe lamp. Verlichting in je interieur wordt steeds belangrijker. Jaren terug diende een lamp vooral als verlichting, tegenwoordig heeft het naast verlichting ook een decorerende functie.

marble-lamp-cactus

De mooie materialen die je tegenkomt als koper, bamboe en metaal zijn helemaal van nu. Ook marmer blijf je terug zien in het interieur. Vandaar deze keer mijn nieuwe voetlamp van de Xenos met daarbij een lamp van Hema en Ikea.

Ik heb twee verschillende lampen geprobeerd, deze hier onder komt bij de Hema vandaan en geeft te veel licht en is in de avond niet sfeervol. Gelukkig ben ik woensdag bij de Ikea geweest en kwamen we deze lamp hierboven tegen. Wat was ik blij dat deze er ook op past, en het ook nog eens heel mooi sfeer licht geeft. De lamp van Ikea maakt het geheel mooier. Tip let bij dit soort lampen altijd op welke lamp je koopt en hoe het licht is.
Deze lamp van Ikea kocht ik voor 10 euro en is van plastic, wat je van een afstand absoluut niet ziet.

img_9073

img_9075

In de vorige artikel van Xenos schreef ik al wat voor leuke interieur spulletjes ze tegenwoordig hebben. Deze lamp is in een donkere marmer look, wat ik voor de herfst/winter wel erg leuk vindt. De donker kleur is goed te combineren met de andere meubels. Het donkere marmer oogt stoer en het leuke is dat je zelf kunt kiezen welke lamp je wilt gebruiken, deze moet je er los bij kopen. Deze marmerenvoet kocht is voor € 24,99 bij Xenos en lamp kun je lost kopen bij Ikea.

Wat vinden jullie van deze donkere marmeren lamp?

BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

 

Een gedachte over “INTERIEUR: Verlichting, marmer

Geef een reactie

