Dagje shoppen bij Ikea

Vorige week woensdag ben ik weer eens langs de Ikea geweest. Heerlijk om interieur inspiratie op te doen en daar natuurlijk zo de nodige foto’s gemaakt. In deze blog laat ik mijn kleine aankopen zien die ik kocht.

Misschien had je het al gezien, deze poste ik laatst al op instagram toen ik dit leuke kussen tegenkwam.


Ik was in de vrij nieuwe Ikea Zwolle, het was de perfecte dag, geen drukte en geen schreeuwende kinderen of file met je winkelkarretje. fijn! Ik zag weer erg leuke en nieuwe producten, zo ook de limited edition beddengoed dat een zwarte / wit look heeft wat ik zelf best leuk vond. De keukenaccessoires vind ik één van de leukste afdelingen, al die hebbedingetjes handige producten en bakspulletjes. Toch heb ik mij ingehouden en wacht ik op het moment dat ik een studio of appartement heb.

Dan nu mijn kleine aankopen die ik kocht. Mijn oog viel er gelijk op dit te schattige katten kussen. Ik vind een grapje in het interieur juist onwijs leuk. Het hoeft niet altijd bij elkaar te passen zoals je vaak ziet in woontijdschriften. Dit breekt het interieur. In eerste instantie was ik niet van plan om dit kussen en kopen ik was natuurlijk al weer bezig met het fotograferen. Maar toen ik hoorde dat het maar 4 euro koste dacht ik, deze gaat mee. De combinatie is met een ander kussen ook van Ikea een een lichtroze.

Katten kussen

katten-kussen-ikea

Theedoeken

theedoek ikea.JPG

Alleen niet voor de afwas, ik gebruik het voor het decoreren van mijn foto’s voor mijn blog en instagram. Ik wil graag afwisselen en bij bepaalde gerechten vind ik het mooier om een theedoek te gebruiken voor meer sfeer en je hebt gelijk een leuk achtergrond.

IJsjesmakers

Deze had ik eerder willen hebben, maar nooit op mijn pad gekomen. Ideaal om je eigen ijsjes te maken en dit wilde ik al een tijd proberen.

ijsmaker-ikea

Dit waren mijn kleine aankopen, voor de rest heb ik veel inspiratie op gedaan en natuurlijk wat gegeten in het restaurant. Het was een gezellige dag en heerlijk rustig in de winkel.

Heb jij nog producten die bij Ikea wilt kopen?

Volgen jullie mijn al op BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

 

6 gedachten over “Dagje shoppen bij Ikea

  1. Een rustige Ikea lijkt mij zo fijn!
    Die ijsvormpjes van de Ikea heb ik laatst ook gekocht. Ik was er al een poosje naar op zoek, maar steeds kon ik alleen maar ijsvormpjes vinden die per 6 aan elkaar zitten. Wat mij niet echt handig lijkt als je er maar eentje uit wilt halen.

    Like

Geef een reactie

