Review: Nakd banana crunch

Het is weer tijd voor een nieuwe review, kennen jullie de Nakd banana crunch al? Zo niet lees dan vandaag deze review. Ik was zelf erg benieuwd naar de smaak, banaan vind ik meestal wel lekker in bijvoorbeeld een bananenbrood. In een koek variant nog nooit geprobeerd laat ik het testen !

Uiterlijk

De vormgeving vind ik altijd erg leuk bij Nakd. Het past ook goed bij de smaak banaan en de kleur geel en verder simpel en duidelijk.

Geur

Deze Nakd heeft een sterke bananengeur toen ik de verpakking open maakte. Het uiterlijk ziet er zoals altijd gewoon normaal uit een bruine kleur met hier en daar wat stukjes crunch.

Smaak

De banaansmaak vind ik chemische en doet mij denken aan de bananensnoepjes die je misschien wel kent van Haribo. Af en toe merk je een de crunch, deze is niet heel sterk aanwezig.  Het was wennen aan deze smaak. Deze reep bevat 103 kcal en heeft 18 g eiwit wat best hoog is daarnaast gewoon fruitsuiker.

Beoordeling

Deze reep vind ik persoonlijk tegenvallen, de smaak is wat nep en valt na mijn mening erg tegen. De crunch is haast niet aanwezig en mocht van mij wel wat meer. De conclusie is dat ik deze reep minder lekker vind dan ik dacht. Als je van de baansnoepjes houd, is dit een koekjes voor jou om eens te proberen.  Voordelen: deze reep is glutenvrij en bevat soja. In de vorige artikel van Nakd testte ik de cashew deze kun je hier terug lezen Review Nakd Cashew Cookie

Heb jij deze al eens geprobeerd?

Psss, volgen jullie mij al op  BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

 

4 gedachten over “Review: Nakd banana crunch

Geef een reactie

