Instagram story: Mijn favoriete foto!

Instagram story 
Mijn week was naast dat ik weinig les had behoorlijk druk, veel leren en een casustoets maken over voedselovergevoeligheid, best interessant. Over drie weken beginnen de tentamens weer en dat levert weer de nodige stress en leerwerk. Het leek mijn leuk om weer eens wat foto’s te delen. Als jullie weer meer blogs willen lezen over fotografie laat
het dan vooral even weten.Mijn mooiste foto’s die ik poste op instagram waren deze week.

 

Ik hou van foto’s die anders zijn dan normaal. Voor de verandering vond ik het wel leuk om eens een zo’n soort foto te maken.

 

 

canon-fotografie
Dit is echt mijn foto waar ik trots op ben. De weerspiegeling van de zon en de bomen zie je terug in les. De achtergrond van mooie roze bloemen. Het resultaat ben ik stiekem wel erg blij mee. Deze foto is gemaakt met een Sony telefoon.

Heb jij een foto waar je trots op bent?

Psss, volgen jullie mij al op  BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

 

 

7 gedachten over “Instagram story: Mijn favoriete foto!

  1. Ik ben verzot op fotografie, en spendeer daarom zelf ook altijd erg veel tijd aan de foto’s die op mijn blog komen. Al heb ik helaas niet het geluk om over zo een mooie camera te beschikken! Leuke foto’s! En als je fotografie tips hebt, laat maar komen

    Liked by 1 persoon

  2. Aangezien mijn zusje handiger is in het trekken van foto’s laat ik dat meestal aan haar over. Dit vind ik echt een prachtige foto, zeker iets om trots op te zijn!

    Like

Geef een reactie

