Makkelijke lunch, eerste video! maritpearl

Normaal gesproken review ik een product op woensdag, vandaag heb ik even een iets anders. Ik vertelde laatst dat ik begonnen ben met video’s maken voor mijn blog op het gebied van diy, receptjes en vandaag is mijn eerste video!

Spannend.. Het is nog niet helemaal zoals ik het echt wil, maar dat is natuurlijk nog even uitproberen en een oplossing vinden voor het beperkte licht. Ik vond het wel erg leuk om er mee bezig te zijn en uit te proberen. Als jullie nog tips hebben of als je ideeen heb let me know.

In de video maakte ik een makkelijke lunch, bestaande uit.

1 volkorenbroodje met cottage cheese + kipfilet
1 volkorenbroodje met notenpast en banaan
1 cracker met 30+ kaas
3 snoeptomaatjes

Psss, volgen jullie mij al op  BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

Maritpearl 

5 gedachtes over “Makkelijke lunch, eerste video! maritpearl

Geef een reactie

