Hotspot Groningen|Little lovely living

Schattige, knusse winkels die iets apart hebben daar houd ik van. Zo bezocht ik samen en  op aanrader van mijn klasgenoot en geweldige winkel Little Lovely Living in Groningen.

wp-1478198338463.jpeg

Ideaal om de tussenuren door te komen en mijn fantasie en hebberigheid de vrije loop te laten. Wat een paradijsje van super schattige en vrolijke artikelen op het gebied van interieur, kleine cadeautjes, spulletjes voor kinderen en de bekende light boxen.

Ik moet eerlijk bekennen geen goede winkel voor mij haha ik wordt hier zo hebberig van. Het leuke van deze winkel is dat je er ook wat kunt eten en drinken, zo verkopen ze ook macarons wat absoluut bij deze winkel past. Deze winkel ga ik zeker vaker bezoeken en ik weet nu al dat ik hier interieur spulletjes wil komen.

Mijn oog viel al snel op deze appeltjes, wat zijn het? leuke lampjes voor kinderen of voor wie dan ook. Want ja ik vind ze ook gewoon heel leuk en deze waren ook nog afgeprijsd voor nu maar 4,95 ongeveer. Super leuk om als cadeautje iemand te geven.

wp-1478198347156.jpeg

In de winkel is een hele leuk wand vol met deze afbeeldingen en teksten die je ook kunt kopen. Ideaal als en super saaie wand heb in misschien wel je studentenkamer en niet veel wilt besteden. Een simpel en goedkope manier en het ziet er gelijk leuk uit .Zo kun je de decoreren met gekleurde types of kiezen voor in een fotolijstje en een aantal bij elkaar te zetten.


De light boxen zijn in verschillende afmetingen en soorten teksten de koop, helemaal leuk om je eigen tekst te bedenken. Deze cactusvaasje heb ik al eens eerder voorbij zien kopen en blijf ik grappig vinden om toe te voegen aan het interieur, iets wat niet iedereen in huis heeft. Ik ben enthousiast geworden over deze winkel zouden jullie het eens willen bezoeken?

De winkels Little Lovely Living is te vinden op twee locaties in Groningen, in de Herestraat en de Astraat
Het is zeker de moeite waard om eens langs te gaan!

Psss, volgen jullie mij al op  BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

 

 

2 gedachtes over “Hotspot Groningen|Little lovely living

Geef een reactie

