Tag 24 food vragen

Het is alweer een tijd geleden dat er een tag is verschenen op Maritpearl. Deze foodtag kwam ik een tijdje terug al eens tegen en is afkomstig van Pauline van Uit Paulinés keuken en gaat al een tijdje mee. Het zijn leuke vragen om eens te beantwoorden en wees natuurlijk vrij om deze blog over te nemen als je het ook wilt invullen.

Wat is je favoriete ontbijt?
Ik varieer heel veel de laatste tijd is het een volkorenbroodje met notepasta, of kwark met noten en honing.

Hoe drink je je koffie?
Met koffiemelk, zonder suiker

Wat zit er op je lievelingsbroodje
Een broodje met pesto, tomaat, mozzarella en basilicum of gewoon een kaiserbroodje met filet american zo heerlijk!

Soep of salade
Allebei vind ik erg lekkeer, wij thuis eten dit ook wel vaak samen met bijvoorbeeld zelfgemaakte tomatensoep met broodjes en salade.

Wat is je favoriete kookboek
Die heb ik niet, thuis heb ik ongeveer 4 kookboeken liggen en dat zijn gewoon normale kookboeken niet van een bekend iemand.

Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Ah wat een lastige vraag, de laatste tijd ben ik echt dol op zoet als apenkoppen en chocolade. Met avondeten vind ik hartig juist lekker en als je het over een langere periode bedenkt kies ik voor toch liever nooit meer zoet.

Welke keuken is je favoriet?
De Italiaanse keuken met heerlijke pasta’s pizza’s en niet te vergeten Italiaans ijs.

Wat is je favoriete foodfilm?
Ik heb geen idee

Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
Yoghurtijs of appeltaart! oh zo heerlijk

Wat is je grootste inspiratiebron?
Internet en tijdschriften

Thuis koken of uit eten gaan?
Dan kies ik voor beiden het is leuk om thuis nieuwe recepten te proberen maar aan de andere kant ook wel eens fijn om niet te koken en uit eten te gaan.

Wat is je lieveling restaurant
De Humphrey’s waar ik 1 keer gegeten heb en super enthousiast van geworden ben. Je kunt kiezen uit een menu van drie gangen en is in verhouding niet heel duur.

Boodschappen doe ik bij?
Bij de Lidl  en Albert Heijn goedkoop veel aanbod, perfect voor een student.

Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is
De pizza’s in Italië ben ik absoluut niet vergeten, heerlijk vers met allemaal streekproducten en verder zijn er zoveel dingen om op te noemen.

Wat is je favoriete cocktail
Heb ik niet, drink ook niet.

Koffie met George Clooney of Heston Blumenthal?
Als ik eerlijk ben geen van beiden haha en de laatste naam moest ik serieus googlen wie dat was. Het lijkt mij daarnaast niet zo interessant om met iemand koffie te drinken die ik niet.

Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?
Een broodplank, deze gebruik ik overal voor om foto’s te maken om op de serveren en mijn broodjes van te eten.

Mijn favoriete snack?
Chocolade en popcorn van Hema

Wat zit er op jouw pizza?
Ik kreeg ooit eens de verkeerde pizza, toen we thuis kwamen zagen we dat pas. Het zag er best goed uit en ik maakte er geen probleem verder van. Wat daarop zat was best bijzonder, tenminste ik zelf zou het niet snel bestellen. Een gebakken ei in het midden van de pizza met daar bij pepers, de rest van belegt met kaas, ham, ui en champignons en die combinatie was echt zo verrassend. Nu is het één van mijn lievelings pizza’s

Wat lust je echt niet
Zuurkool

Mijn favoriete foodblog is.
Chickslovefood

Het gekste dat ik ooit gegeten heb is
Zeewierchips

Wat staat er op je food bucket list
Nog  verschillende Japane gerechten

Ik kan niet leven zonder?
Lekker eten 🙂

Maritpearl.

 

 

3 gedachtes over “Tag 24 food vragen

Geef een reactie

