Velvet feel | blue t-shirt

Hebben jullie het al gezien, de nieuwe trend op het gebied van fashion Velvet feel. De zachte dikke stof en mooie opvallende kleuren. Het is een uitdaging om het te stylen, het valt namelijk wel op. Ik kocht laatst een blauw t-shirtje in een hele mooie kleur blauw en dacht laat ik het eens proberen.


Velvet t-shirt Zara

Een aantal weken geleden ben ik bij de Zara wezen shoppen. Mijn oog viel gelijk op een velvet shirtje. De stof voelt zo fijn aan het de kleur oogt heel bijzonder in het licht. Dit shirtje is in meerder kleuren te verkrijgen, zwart, taupe een warme kleur roze en blauw. Ik koos voor de kleur blauw aangezien deze naar mijn menig het beste past bij blond haar. Van andere kleuren als zwart krijg ik een bleek gezicht en dat wil ik natuurlijk niet
Ik moet wel wennen het het opvallende stofje in het licht het is echt wel duidelijk en glimmend.

Kerst

Ik weet dat het nog vroeg is om hier aan te denken toch zijn de modeketens al volop bezig met de kerstoutfits. Dit shirtje zou heel goed gedragen kunnen worden met de feestdagen het heeft net iets meer. Ik ben er zo blij met dit shirtje deze verkrijgbaar bij Zara voor 12,95,-

Het shirtje heeft een hoge hals en sluit verder aan op het lichaam. Ik combineer het denk ik met een zwarte broek zodat de kleur blauw nog meer eruit springt.

Heb jij ook een velvet item in je kast hangen?

 

 

4 gedachtes over “Velvet feel | blue t-shirt

  1. Wat een mooi shirtje! De kleur en het stofje past inderdaad perfect bij de kerstdagen!
    Misschien kan je er nog een zilveren ‘statement’ ketting op dragen? Of vind je dat iets te?

    Like

Geef een reactie

