Instagram story, studeren, pompoen

Mijn vorige blogpost Instagram story werd goed ontvangen en het leek mij daarom leuk om zo nu en dan wat Instagram foto’s op mijn blog te delen. Waar ben ik de afgelopen weken geweest en wat hield mij bezig?

Deze week stond in het teken van studeren, deze week zijn de tentamens. Daarnaast heb ik samen met iemand een pompoen decoratie gemaakt in een vorm van een uiltje. Het was een leuke bezigheid. De bovenkant begin je mee en snij je een rondje of een ster uit zoals ik heb gedaan. Vervolgens kun je alle pitten eruit halen en de wanden van de pompen wat dunner maken. Het is best een geduldige werkje en het patroon heb ik trouwens van internet gevonden en overgetrokken op de pompoen, zodat het wat makkelijker is om te maken.

De kunst is om er niet helemaal doorheen te snijden maar een heel dun laagje overhoud zodat het heel mooi schijnt en je het idee krijgt van een lampion. Afgelopen vrijdag stond het super leuk bij onze voordeur voor de Sint Maarten lopers.

Wat vinden jullie ervan, en heb jij al eens een pompoen decoratie gemaakt?

Volgend week weer meer artikelen, tot gauw!

Maritpearl

4 gedachtes over “Instagram story, studeren, pompoen

Geef een reactie

