Instagram story, tentamen, bucketlist.

Ja daar ben ik weer volledig, vanaf af nu weer wekelijks drie artikelen. Mijn tentamen is voorbij en tijd voor periode 2 alweer. De tijd gaat snel soms iets te snel. Mijn tentamen ging naar mijn idee wel goed, nu afwachten en ondertussen weer door met andere dingen. Hadden jullie ook tentamens of andere belangrijke dingen?
Afgelopen zaterdag kocht ik de nieuwe Harry Potter boek, ja het blijft een serie die ik vanaf kindertijd las en het vervolg wil je natuurlijk ook weten en de collectie moet gewoon compleet. Het bestaat uit 2 delen en aangezien het zondag de hele dag stormde en regende een ideale dag om een boek te lezen, oeps daar ging deel 1 helemaal uitgelezen.

15035786_348524242168638_7147646898550079488_n1

Daarnaast besloot ik een om mijn naam in chocolade letters te kopen, nu het nog kon. Het was iets dat een kleine item op mijn bucketlist was. Het was trouwens een wonder een letter M die heel uit het doosje kwam dat is wat mij haast nooit voorkomt.

15101647_252005878547244_8004507416861343744_n

Wie heeft nog meer het boek gekocht of misschien al gelezen?

Blijf op de hoogte via  BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

Geef een reactie

