Black Friday wishlist

Het is vandaag Black Friday, dit is afkomstig uit de Verenigde Staten en de dag na Thanksgiving Day. Het is echt heel populair en wordt gezien als het begin van het seizoen voor kerstaankopen.

Winkels zorgen voor speciale aanbiedingen om zo de mensen naar de winkels te krijgen. Het is daar heel extreem wat je ook wel een beetje kunt verwachten van de VS de mensen vechten om de producten.

Steeds meer bedrijven hier in Nederland doen mee met deze dag, wat echt super handig is. Ik heb een aantal producten om mijn wishlist gezet.

blackfriday.pngLightbox van Wehkamp €39,00 | Nintendo 3ds XL €149,00 | Happy Socks met hartjes €9,95 | Sterren sweater van h&m €19,99 | Kersttrui van h&m € 9,99  |Smartphonehoesje met veren Sony €14,95

Wat gaan jullie shoppen?

Blijf op de hoogte via  BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

2 gedachten over “Black Friday wishlist

  1. HoiHoi,

    Ik heb je genomineerd voor de Liebsteraward, Je kan op mijn pagina de vragen vinden die ik voor je bedacht heb.

    En de vragen gaan niet over shoppen. Ik moet zeggen dat ik de meeste aanbiedingen niet heel erg aantrekkelijk vond voor black Friday begrippen in Amerika.

    Groetjes, Jeanine.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

