Bucket list|Travel the world!

Vandaag niet echt een artikel maar een lijst met doelen die ik graag wil bereiken. Deze doelen zijn voor een groot deel gericht op reizen, omdat dat een van mijn grootste wens is om te gaan beleven. Helaas nog even geduld, maar ondertussen komt er steeds meer bij 🙂

Afbeeldingsresultaat voor australie pinterest

Vrije tijd

  • Stedentrip Londen x
  • Stedenstrip Barcelona x
  • Stedenstrip Milaan x
  • Stendentrip naar Stockholm
  • Reizen door Australie
  • Vakantie naar Zweden
  • Wereldreis
  • Rondreizen door de VS
  • Alle hoofdsteden van Europa bezoeken
  • In een luchtballon
  • Het noorderlicht zien
  • Meedoen met de Nijmeegse vierdaagse
  • Een reis boeken met bestemming onbekend
  • Alleen vliegen
  • Kerst en nieuwjaar in het buitenland vieren
  • Naar een kerstmarkt

    Persoonlijke doelen

  • Mijn diploma halen
  • Afstuderen als diëtist
  • Een cursus volgen
  • Fotografiecursus volgen x
  • Een cursus voedselfotografie volgen
  • Engels verbeteren
  • Mijn eerste huisje
  • Mijn eerste auto
  • Verhuizen naar een stad
  • Mijn eigen huisje inrichtingen
  • Mijn eerste kitten aanschaffen

    Hebben jullie ook bepaalden doelen of dingen die je heel graag eens wilt doen?

5 gedachtes over “Bucket list|Travel the world!

      1. Ja inderdaad. Eventueel een spaarplan opstellen! Op mijn blog heb ik wat verhalen geschreven over de oostkust als je alvast een beetje lekker gemaakt wil worden!;)

        Like

Geef een reactie

