Comfortabele kerstkleding!

Al een maand voor dat de kerst überhaupt is begonnen zie je de ene naar de andere commercieels weer voorbij komen. Het wordt elk jaar meer dure producten, geurtjes, make up en van glitters tot de gourmetparketten. En dan hebben we het nog niet over de kerstkleding in overvloed. Het wordt elkaar meer en meer het lijkt erop dat kerst het feest van het jaar is.
Het laatste ga ik in dit artikel wat meer op in kerstkleding. Misschien vreemd, maar ik heb er niks mee jurkjes, panty’s hakken of rokjes voor mijn niet draag ik ook nooit, het voelt onnatuurlijk  en voor iemand die het altijd koud heeft hallo koukleum, niet geschikt voor mij. Waarom zou ik met kerst mij extreem overdressed gaan kleden voor mij familie terwijl we gewoon zit te eten. In dat opzicht ben ik gewoon wat te nuchter en vind ik gezelligheid belangrijker dan hoe je er met deze dagen uitziet het is maar kerst. Ik zit het liefst er comfortabel bij. Toch vraag ik mij regelmatig af of andere dit herkennen?

Met deze dagen kleed ik mij comfortabel met een vleugje kerst. Vandaag daarom een moodboard met comfortabel kleding voor de feestdagen en een grapje hier en daar vind ik met deze dagen juist leuk het het hoeft voor mij niet zo serieus.

kerstkleding

Zwarte bikers laarzen loavies |Velvet shirt groen myjewellery | Grijs vest myjewellery | Kersttrui ho ho ho h&m

Wat draag jij het liefst met de kerstdagen?

 

 

 

Geef een reactie

