Lucky socks, story

Vorige week had ik een geluksmomentjes, eigelijks best een grappig verhaal. Ik had mee gedaan aan een winactie van smartphonhoesje en dacht, ah waarom ook niet ik probeer het gewoon en besloot een foto te plaatst. De dagen gingen verder en ik was druk bezig met het dagelijkse levens als student, stress en enorm druk zo zul je dat altijd weer zien zo vlak voor de kerstvakantie. Op vrijdag werd de winnaar bekend gemaakt, ik had op die dag  even aan gedacht van goh vandaag is de dag.

Een week terug had ik ook mijn Happy Socks binnen gekregen deze besloot ik die dag aan te doen, genaamd de lucky socks met hoefijzer en klavertjevier. Zouden ze geluk brengen?

In de ochtends was ik onderweg naar school en vlak voordat ik op school aankwam kreeg ik een bericht binnen… Vol nieuwsgierigheid openende ik mijn mobiel, ik moest gelijk lachen en liep met een prethoofd rond. Wat.. ik was de gelukkige winnaar van de Instax mini 8 helemaal verbaast met mijn lucky sokken aan. Ik ben absoluut niet bijgelovig maar dit was wel erg grappig en toevallig. Mijn weekend begon erg leuk en deze dag zou ik niet snel vergeten. Zouden mijn lucky socks ook werken bij een tentamen? Ik zal ze zeker dragen ze maken mijn dag een stukje vrolijker.

De volgende dag ontving ik de instax min 8 heel snel. Deze stond als een tijd op mijn wishlist maar vond het ook wel vrij prijzig. De colorfilm moet ik deze week nog even kopen, helaas zijn deze best duur. Als iemand van mijn lezers weet waar je deze goedkoper kunt halen dan hoor ik dat graag.  Deze week zal ik wat proberen en een aantal fotootjes maken. Binnenkort kunnen jullie nog een artikel hier over verwachten.

Wie heeft ook een instax camera en heeft misschien tips

BLOGLOVIN  INSTAGRAM & FACEBOOK

Een gedachte over “Lucky socks, story

Geef een reactie

